دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1402 - 14:44
۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود؛

ارزیابی پژوهش‌های بیوتکنولوژیک در سومین همایش بین المللی زیست فناوری 

ارزیابی پژوهش‌های بیوتکنولوژیک در سومین همایش بین المللی زیست فناوری 
سومین همایش بین المللی زیست فناوری (بیوتکنولوژی) با هدف معرفی جدیدترین دستاورد‌های پژوهشی در حوزه علوم بیوتکنولوژی، ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری (مجازی) برگزار می‌شود.
کد خبر : 842122

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،همایش زیست فناوری با همکاری انستیتو پاستور ایران (دبیرخانه علمی) و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

محوریت همایش، هر سال بر اساس نیاز روز دنیا انتخاب و بر اساس آن پانل‌های همایش معرفی می‌شوند. با توجه به تاثیر بیوتکنولوژی در تمامی گرایش‌ها بر روی صنعت و توسعه جهانی، لزوم برگزاری یک همایش در سطح بین المللی برای ارزیابی آخرین وضعیت پژوهش‌های پایه فناوری پیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. محور‌های همایش سال جاری شامل بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی دارویی، بیوتکنولوژی میکروبی، بیوتکنولوژی محیط زیست، بیوتکنولوژی ویروسی، بیوتکنولوژی معدن و کشاورزی خواهد بود.

از امتیازات برگزاری همایش زیست فناوری (بیوتکنولوژی)، امکان ارائه مقاله به صورت سخنرانی کوتاه یا پوستر به صورت مجازی، امکان دریافت گواهینامه مورد تایید انستیتو پاستور ایران و با تایید از دانشگاه‌های بین المللی برگزار کننده، همچنین امکان بهره‌مندی از دانش اساتید داخلی و بین المللی مطرح در حوزه‌های زیست فناوری، در داخل و خارج از کشور است. علاقمندان به شرکت در سومین همایش بین المللی زیست فناوری (بیوتکنولوژی) می‌توانند برای ثبت نام در این رویداد بزرگ به سایت www.biotechcourse.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته